fbPageView
Sprzedaż:22 846 30 24
Ubezpieczenia:663 564 979
Serwis czynny: pn-pt: 8:00-18:00, sob: 10:00-15:00

Jakie elementy aut pokontraktowych najczęściej wymagają wymiany?

Auta sprzedawane po zakończonych umowach leasingu i kontraktach flotowych wymagają takiej samej kontroli pod kątem stanu technicznego jak każdy inny pojazd używany. Warto przy tym jednak podkreślić, że auta pokontraktowe zwykle obarczone są mniejszym ryzykiem ewentualnych wad ukrytych, ponieważ pochodzą z pewnego źródła, ich licznik pokazuje faktyczną liczbę przejechanych kilometrów i mają pełną historię serwisowania.

Co wymienić w samochodzie pokontraktowych?

Samochody leasingowe czy na kontraktach flotowych podlegają standardowej eksploatacji, tak samo jak wszystkie inne pojazdy jeżdżące po drogach, w związku z czym konieczne jest przeprowadzanie regularnych przeglądów, wykonywanie napraw, wymiana części itd. Co więcej, użytkownicy takich pojazdów i osoby odpowiedzialne za flotę zobligowani są do przestrzegania terminów wymiany płynów czy części eksploatacyjnych, co wpływa na jakość aut.

Wróć

Decydując się na zakup auta pokontraktowego w naszej firmie, możesz liczyć na to, że pojazd będzie w nienagannym stanie technicznym. Każdy samochód podlega bardzo restrykcyjnej kontroli stanu technicznego. Zwykle konieczna jest przede wszystkim wymiana oleju i filtrów, ogumienia, akumulatora, piór wycieraczek. Uzupełniane jest też oświetlenie, a układ klimatyzacji jest czyszczony i odgrzybiony. Sprawdzane są wszystkie podzespoły, w tym przede wszystkim układ hamulcowy, skrzynia biegów, geometria kół czy powłoki lakiernicze. Wszelkie usterki są naprawiane przez wykwalifikowanych mechaników.

Zdarzają się sytuacje, kiedy konieczne jest wdrożenie znacznie bardziej zaawansowanych działań naprawczych, obejmujących np. silnik. Zajmujemy się też naprawą zawieszenia czy nawet wymianą szyb samochodowych.

Samochody pokontraktowe, które oferujemy, są wolne od wad technicznych i prawnych. Pochodzą z salonów krajowych i mają wystawioną gwarancję przebiegu (wpisany aktualny stan licznika na fakturze). Klienci mają też do wyboru kilka wariantów gwarancji zależnych od przebiegu, rocznika oraz modelu auta.

Wróć

Umów się na usługę